Dodacie podmienky

DODACIE PODMIENKY

.

Po vybrání tovaru, zvolení počtu kusov, vyplnení kontaktných údajov a ich odoslaním ste previedli záväznú objednávku. Pokiaľ bola Vaša objednávka úspešne odoslaná a zapísaná do databázy pošleme Vám o tom zprávu e-mailom – v pracovných dňoch do 24 hodin.

Na všetok tovar predávaný v našom obchode je poskytovaná záruka a sú vydané platné atesty resp. prehlásenia o zhode v súlade s platným zákonom.

.

.

NÁKUPNÝ PORIADOK

.

Každá prijatá objednávka v našom obchode je záväzná, storno objednávky je možné poslať emailem na adresu: info@angelcaresk.sk do 6 hodin od doručenia potvrdenia o úspešnom objednaní. Poštovné je pri platbe  dobierkou 4,- EUR.

Zbožie odosielame kurierom DPD. www.dpd.sk

 

REKLAMÁCIE

Reklamačný formulár nájdete na ODKAZE TU .

Kupujúcí je povinný pred potvrdením prevzatia tovaru zkontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia zpôsobeného pri preprave. Pokiaľ ano, potom je povinný ďalej zkontrolovať či naozaj došlo k poškodeniu tovaru v zásielke. O prípadnom poškodení tovaru počas prepravy je kupujúcí povinný neodkladne informovat ako prepravcu, tak predávajúceho, najneskoršie však do dvoch pracovných dní od prevzatia tovaru.

.

Pre úspešné vybavenie reklamácie platia nasledujúce podmienky:Ak je nutné tovar reklamovať, prosíme, zistené závady oznámte čo najskôr predávajúcemu e-mailom na adresu info@angelcaresk.sk, prípadne telefonicky na 00421 917 859 729 alebo písomne na adresu uvedenú nižšie, spoločne zo základnými údajmi: aký tovar reklamujete, dôvod reklamácie, termín nákupu.Záruka sa vzťahuje iba na výrobné závady. V prípade predaja tovaru označeného ako kvalita B je záruka obmedzená iba na vlastnosti, podla ktorých nebol tovar do tejto kategórie zaradený.

.

Záruka sa nevzťahuje na závady zpôsobené bežným opotrebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipuláciou a skladovaním.Tovar, ktorý reklamujete, je nutné vrátiť v pôvodnom obale včítane dokladu o jeho kúpe. V prípade zistenia výrobnej závady bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka.

.

Do vrátenej čiastky sa nezapočítáva cena poštovného a balného. Ak vznikne škoda pri preprave tovaru, zodpovedá za vzniknutú škodu dopravca. Záručná doba poskytovaná pri predaji tovaru je všeobecne 24 mesiacov odo dňa nákupu, pokiaľ nieje uvedené inak.

 

 

 

Obchodné podmienky

 

1. Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky platia iba pre nákup v internetovom veľkoobchode www.angelcaresk.sk. Internetový obchod prevádzkuje Angelstore s.r.o., podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník).

2. Kedy a ako dostanem tovar?
Po potvrdení objednávky emailom je objednávka platná a nami zaevidovaná. Tovar exoedujeme a odovzdávame DPD  minimálne 3x týždenne. Ak nie sme schopní objednávku zaistiť v primeranom termíne, budeme Vás kontaktovať. Do jedného až dvoch dní od expedície Vám dorazí zásielka na Vami zvolenú adresu.

3. Doprava

Pre dopravu používame DPD. Tovar je zasielaný na dobierku, alebo je možné tovar po dohovore vyzdvihnúť osobne.

Maloobchodné objednávky

Pri vasej objednávke účtujeme náklady na dopravu vo výške 4,- EUR.

 

4. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového veľkoobchodu www.angelcaresk.sk sú záväzné. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami vrátane podmienok reklamácie a že s nimi súhlasí.
Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká v okamihu prevzatia objednaného tovaru kupujúcim.
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí.
Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny, jeho prevzatím.
Vyplnením registračného formulára, alebo záväznej objednávky v rámci internetového obchodu www.angelcaresk.sk, kupujúci dáva predávajúcemu súhlas k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných údajov o kupujúcom ao jeho nákupoch.
Prehlasujeme, že všetok tovar ponúkaný v rámci internetového obchodu www.angelcaresk.sk, pochádza zo skladov oficiálnych dovozcu a distribútora značky Angelcare  pre Európu.
Ceny uvedené v cenníku sú konečné.

Predajca si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, pokiaľ sú objednávacie údaje neúplné, alebo vzbudzujú pochybnosť o skutočnom úmysle zákazníka objednať tovar. O tomto odmietnutí zašle predávajúci informáciu na e-mailovú adresu zákazníka.

5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru)
Kupujúci má právo podľa odseku 6 novely občianskeho zákonníka č.367/2000 odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar, bez známok užívania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať späť v uvedenej lehote (určujúci je dátum odoslania). Po obdržaní vráteného tovaru, predávajúci obratom zákazníkovi vráti späť zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom. Kupujúci nemôže odstúpiť podľa odseku 7 od kúpnej zmluvy na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu.

6. Záverečné ustanovenia
1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim.
2. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, ako aj v deň odoslania objednávky, platnú cenu objednaného tovaru vrátane prepravného či poštovného uvedenú v katalógu internetového obchoduwww.angelcaresk.sk, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Odoslanú objednávkou je kupujúci neodvolateľne viazaný.
3. Storno objednávky môže zákazník bez súhlasu predajcu previesť maximálne do 24 hodín od objednania, alebo potom, ak je dodávateľom prekročená písomne potvrdená dodacia lehota. V ďalších prípadoch je nutná dohoda s predajcom.
4. Účastníci sa výslovne v zmysle ust § 262 odseku 1 obchodného zákonníka dohodli, že nie je podmienkami výslovne stanovené inak, riadia sa ich práva a povinnosti obchodným zákonníkom, najmä jeho ust § 409 a nasl.

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Vyplnením objednávkového formulára a odoslaním objednávky dávam spoločnosti Angelstore s.r.o.,so sídlom  Grösslingova 4,Bratislava Slovensko – súhlas na spracovanie mojich osobných údajov na účely vytvárania databázy zákazníkov určenej len pre vybavenie objednávky.

Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zasielanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom.

Súhlas možno odvolať oznámením, zaslaným listom alebo elektronickou formou na adresu sídla našej spoločnosti, alebo na e-mailovú adresuinfo@angelcaresk.sk Vybraté ustanovenia zo zákona 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

§ 28
Práva dotknutej osoby

  • Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať
    • potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,
    • vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
    • vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
    • vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
    • opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
    • likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
    • likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
    • blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.
  • Právo dotknutej osoby podľa odseku 1 písm. e) a f) možno obmedziť, len ak takéto obmedzenie vyplýva z osobitného zákona alebo jeho uplatnením by bola porušená ochrana dotknutej osoby, alebo by boli porušené práva a slobody iných osôb.
  • Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči
    • spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
    • využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
    • poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.
  • Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
  • Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote podľa § 29 ods. 3. Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.
  • Ak dotknutá osoba uplatní svoje právo
    • písomne a z obsahu jej žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo faxom dotknutá osoba doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania,
    • osobne ústnou formou do zápisnice, z ktorej musí byť zrejmé, kto právo uplatnil, čoho sa domáha a kedy a kto vyhotovil zápisnicu, jeho podpis a podpis dotknutej osoby; kópiu zápisnice je prevádzkovateľ povinný odovzdať dotknutej osobe,
    • u sprostredkovateľa podľa písmena a) alebo písmena b), je ten povinný túto žiadosť alebo zápisnicu odovzdať prevádzkovateľovi bez zbytočného odkladu.
  • Dotknutá osoba pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať úradu návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.
  • Ak dotknutá osoba nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,15) jej práva môže uplatniť zákonný zástupca.16)
  • Ak dotknutá osoba nežije, jej práva, ktoré mala podľa tohto zákona, môže uplatniť blízka osoba.17)

§ 29
Poskytnutie informácií dotknutej osobe

  • Žiadosť dotknutej osoby podľa § 28 ods. 1 písm. a) až c), e) až h) a ods. 3 až 5 vybaví prevádzkovateľ bezplatne.
  • Žiadosť dotknutej osoby podľa § 28 ods. 1 písm. d) vybaví prevádzkovateľ bezplatne okrem úhrady vo výške, ktorá nemôže prekročiť výšku účelne vynaložených vecných nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie dotknutej osobe, ak osobitný zákon neustanovuje inak.31)
  • Prevádzkovateľ je povinný písomne vybaviť žiadosť dotknutej osoby podľa odsekov 1 a 2 najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti.

§ 30
Oznámenie o obmedzení práv dotknutej osoby

Obmedzenie práv dotknutej osoby podľa § 28 ods. 2 prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu písomne oznámi dotknutej osobe a úradu.

 

15)§ 8 Občianskeho zákonníka v znení zákona č. 509/1991 Zb.
16) § 26 až 30 Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.
17) § 116 Občianskeho zákonníka.
31) Napríklad zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 162/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov.

 

Celý obsah stránky www.angelcaresk.sk, vrátane informačných stránok, fotiek, popisov, grafík, zvukových záznamov, ochranných známok tvorí predmet duševného vlastníctva spoločnosti Angelstore  s.r.o. alebo jej partnerov. Spoločnosť Angelstore s.r.o. si vyhradzuje všetky práva spojené s kopírovaním a rozširovaním akejkoľvek časti stránky. Tvorba internetovej stránky a jej štruktúra podliehajú osobitnej ochrane podľa zákona č. 618/2003 Z.z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov, a  nemôže byť po častiach ani ako celok skopírovaná. Neoprávnený zásah do práv duševného vlastníctva má trestnoprávne a občianskoprávne následky.